الرئيسيةالمجلةالتسجيلدخول
  للاعلان لدينا يرجي الدخول الي قسم طلبات الاعضات واكتب اعلانك ودة مجاني من منتديات مهرجان ليك انتا وحدك http://festival.hooxs.com/f37-montada
  انتظروا التصميم الجديد لمنتديات مهرجان

شاطر | 
 

  للشباب فقط ( اسئله علشان تعرف انها تحبك او لا )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
admin
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 742
العمر : 24
الموقع : http://festival.hooxs.com

مُساهمةموضوع: للشباب فقط ( اسئله علشان تعرف انها تحبك او لا )    السبت أغسطس 20, 2011 5:32 am

الرجاء البنات يوقفون بره الباب شوى وعن اللقافة خلوا الرجال يجاوبون عدل وعن الغش


هل تعترف بحبك لها؟


عندما تسلم عليها ؟



1- تبدأ هى بمد يدها لتسلم عليك و لا تسحبها حتى تسحبها انت
2- تمد يديك لتسلم عليها و لا تسحب يدها حتى تتركها
3- تمد يدك لتسلم عليها و سرعان ما تسحب يدها
4- تشغل باى شئ حين تراك فلا تسلم عليها



عندما تقول نكته بايخة؟



1- تظل تضحك و تحاول اقناع الاخرين ليضحكوا
2- تضحك مدة قصيرة فتكتشف انها الوحيدة التى ضحكت فسرعان ما تسكت
3- تبتسم و تنظر فى الجانب الاخر منعا للاحراج
4- تذداد عبوسا



عندما تكتب الشعر او ترسم "لديك اى موهبة"




1- ترجوك ان تكتب فيها الشعر او ترسمها
2- تهتم باعمالك و تحفظها
3- تضغط عليها لتستمع لاعمالك
4- لا تهتم ابدا مهما فعلت



هل لها اصدقاء اخرون؟



1- لا تريد ان تعرف سواك
2-لديها و تعاملك معملة خاصة
3- تعامل الجميع نفس المعاملة
4- تعاملك معاملة سيئة





النتيجة

ضع لنفسك للاختبار الاول 4 درجات والاختبار الثانى 3 درجات والاختبار الثالث 2
درجة و للاختيار الرابع درجة واحدة

للدرجات من 4-8

انت انسان ما عندك دم و ما بتحس و معدوم الكرامة .. بتكرهك يا اخى حد شريكها .. حل عنها بقى .. ربنا ياخذكم ترستوا البلد من اشكالكم .. البنية مش طايقة تشوفك او حتى تسمع صوتك .... غووووووووووور من وجهها شوى

للدرجات من 9-11

يا ريت ما تزعل بس انا اكلمك بصراحة لان الصراحة راحة انت من الاخر مش فارس احلام البنية لا تعيش فى احلامك و بعدين البنت بتعتبرك مجرد زميل لا تتخطى حدودك و احترس نفسك .. البنت يعنى بتقول نفسها مجرد واحد انا عرفته من الشارع و بعطف عليه .. على فكرة ما راح تكلمك مره ثانية فابعد عنها بكرامتك احسن لا اطلب لك البوليس

للدرجات من 12-14

يعنى تقدر تقول ان البنت مترددة فى رفض موضوعك على العموم كفاية انك تكون صديق ليها فى الوقت الراهن يمكن تحن عليك فى يوم و تحبك بس الامل ضعيف .. لكن المثل يقول من صبر ظفر انطر الامل 400 سنة يمكن تفرج عليك

للدرجات من 15-16

بتحـــــــبك مــــــــوووووووووت اخيييييييييييييرا ؟


ارجوا الاجابه على الاسئلة بامانة وعن الكذب للحصول على درجات افضل وياريت اخوانى يردون على بالنتيجة اللى حصلوها

byebyebyefishbyebyebye

_________________
تــــــــوقــــيـــــــعـــــى
ـــــــــــــــــــــــ
مش مهم الناس يحبونا المهم اننا بنحب كل الناس




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

عنوان الصفحة الرسمية للباك بويزعلي الفيس بوك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://festival.hooxs.com
الاميرة.سلمي

avatar

عدد المساهمات : 13

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط ( اسئله علشان تعرف انها تحبك او لا )    السبت سبتمبر 10, 2011 8:10 am

مشكوررررررررررررررررررررررررررررررررر

منتظرة الجديد منك

_________________
Like a Star @ heaven توقيعي Like a Star @ heaven

غيرتي هي امانتي لمن احب

فمن غير الغيرة علية

فانا لا احب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
للشباب فقط ( اسئله علشان تعرف انها تحبك او لا )
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات مهرجان :: منتديات مهرجان بنات وشباب :: عالم الشباب-
انتقل الى: